Novice v temi: globalna širitev

Kitajske blagovne znamke so okrepile svojo prisotnost v jugovzhodni Aziji
gospodarstvo posel
Kitajske blagovne znamke so okrepile svojo prisotnost v jugovzhodni Aziji

Kitajske potrošniške blagovne znamke, zlasti na področju gospodinjskih aparatov in kozmetike, so močno razširile svoj globalni doseg v jugovzhodni Aziji. To območje, ki so mu nekoč prevladovale japonske, južnokorejske in evropske družbe, zdaj beleži porast kitajskih blagovnih znamk, kar kaže na spremembe v tržni dinamiki regije.

19. jul 6:19
NECO odpira izpitni center v Londonu in širi globalno prisotnost
izobraževanje
NECO odpira izpitni center v Londonu in širi globalno prisotnost

National Examinations Council (NECO) je odprl nov izpitni center v Londonu, Združeno kraljestvo. Ta poteza je del prizadevanj NECO za širitev svoje globalne prisotnosti in zagotavljanje izobraževalnih možnosti za Nigerijce v diaspori. Poleg tega NECO načrtuje odprtje novih centrov v Burkina Fasu in Egiptu do konca leta.

26. okt 17:04
TAQA širi globalno vodno platformo z nakupom GS Inima za 1,2 milijarde dolarjev
posel okolje
TAQA širi globalno vodno platformo z nakupom GS Inima za 1,2 milijarde dolarjev

Abu Dhabi National Energy Company (TAQA) je podpisala sporazum o nakupu 100-odstotnega deleža v podjetju GS Inima, vodilnem svetovnem podjetju za obdelavo in desalinizacijo vode, od GS Engineering & Construction. Transakcija, ocenjena na približno 1,2 milijarde ameriških dolarjev, bo okrepila položaj družbe TAQA kot vodilnega svetovnega ponudnika nizkoogljične energije in vode z integrirano platformo za vodo. Ta strateška poteza bo povečala TAQA-in obstoječi globalni portfelj in pospešila njeno rast v sektorju obdelave vode.

25. avg 10:06